Paulina & Tomek



Paulina & Tomek
- 28.10.2018r. -

Tę sesję to ja zapamiętam chyba do końca życia. 🙈🍁 Dlaczego? Myślę, że odpowiedź znajdziecie na fotografiach niżej. Czasem chciałabym widzieć swoje reakcje na pewne sytuacje, a co to była za akcja(!), sama byłam zaskoczona, a na dodatek ponaglał nas deszcz. Co do pogody to zastanawiałam się czy da się to jakoś przełożyć, ale wiem, że parze odpowiadał tylko ten termin, więc trochę zaryzykowaliśmy, złapaliśmy chwilę między opadami deszczu i gotowe. ;) Jeśli chodzi o park to tak - popularne miejsce na zdjęcia, jednak w takich barwach jesieni, aż żal, żeby nie zrobić tam sesji. A jeśli chodzi o mnie - to kocham jak się przede mną otwieracie. Zadowolenie pary to dla mnie prawdziwy sukces. Mam nadzieję, że i Wam przypadnie galeria do gustu.
Ściskam,
Sylwia. 💛

Ps. Tylko spójrzcie jak oni na siebie patrzą. 🙈 💘






















Komentarze

Popularne posty